Family & Community Engagement

F.A.C.E.

The Pershing Network Office supports the leadership at your child’s school.  We value parent involvement and parent leadership. Family and community participation is essential to supporting student achievement.

The mission of Family and Community Engagement (FACE) is to proactively listen and respond to community concerns and enlist the participation of families and community stakeholders in dialogue pertaining to the quality of schools and improvement of educational choices for our children.

La Oficina de la Red de Pershing apoya al liderazgo de la escuela de su hijo. Valoramos la participación de los padres y el liderazgo de los padres. La participación de la familia y la comunidad es esencial para apoyar el rendimiento estudiantil.

La misión de la Oficina de Participación Familiar y Comunitaria (FACE) es escuchar proactivamente y responder a las preocupaciones de la comunidad y alistar la participación de las familias y grupos de interés de la comunidad en el diálogo referente a la calidad de las escuelas y el mejoramiento de las oportunidades educativas para nuestros hijos.